Wersja obowiązująca z dnia

sprawie zmian w budżecie Gminy na 2012 r.

Informacje dodatkowe:

Uchwała nr XIX/129/2012         
Rady Gminy Budry
z dnia 25 października 2012 r.
 
w sprawie zmian w  budżecie Gminy na 2012 r.
 
            Na podstawie art.18 ust.2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz.U.z 2001 r. nr 142 ,poz.1591 z późn.zm.) oraz 211 i art. 212 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych ( Dz.U. z 2009 r.Nr 157, poz.1240 z późn. zm.) Rada Gminy uchwala, co następuje:
 § 1
 Zwiększa i zmniejsza się plan dochodów zgodnie z załącznikiem nr 1.
Plan po zmianach dochodów wynosi 13.216.507,65 zł
z tego : dochody bieżące w wysokości        9.184.600,65 zł
             dochody majątkowe w wysokości  4.031.907,00 zł
 § 2
 Zwiększa i zmniejsza się plan wydatków zgodnie z załącznikiem nr 2
Plan po zmianach wydatków wynosi 9.692.353,65 zł
z tego : wydatki bieżące w wysokości         8.627.388,65 zł
            wydatki majątkowe w wysokości    1.064.965,00 zł.
 § 3
 Ustala się nowe brzmienie załącznika nr 3 do uchwały Rady Gminy nr XII/83/2011 z dnia 29 grudnia 2011 r. „Zadania inwestycyjne przewidziane do realizacji w 2012 r.” zgodnie z załącznikiem nr 3.
 § 4
 Ustala się nowe brzmienie załącznika nr 4 do Uchwały Rady Gminy nr XII/83/2011 z dnia 29 grudnia 2011 r. „Wydatki na programy i projekty realizowane ze środków pochodzących z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz pozostałe środki pochodzące ze źródeł zagranicznych nie podlegających zwrotowi” zgodnie z załącznikiem nr 4.
 § 5
 Ustala się nowe brzmienie załącznika nr 5 do Uchwały Rady Gminy nr XII/83/2011 z dnia 29 grudnia 2011 r. „Dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych odrębnymi ustawami w 2012 r.” zgodnie z załącznikiem nr 5.
 § 6
Ustala się nowe brzmienie załącznika nr 6 do Uchwały Rady Gminy nr XII/83/2011 z dnia 29 grudnia 2011 r. „Przychody i rozchody budżetu w 2012 r. zgodnie z załącznikiem nr 6.
 § 7
 Ustala się limity zobowiązań z tytułu zaciąganych kredytów i pożyczek, zaciąganych na:
1) finansowanie przejściowego deficytu budżetu w kwocie – 800.000 zł
2) finansowanie zadań inwestycyjnych realizowanych z udziałem środków pochodzących
    z budżetu UE (pożyczki na wyprzedzające finansowanie) w kwocie – 260.696 zł.
3) spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów w    
    w kwocie – 300.000 zł.     
§ 8
 Upoważnia się Wójta do zaciągania kredytów i pożyczek do wysokości poszczególnych limitów zobowiązań, określonych w § 7 Uchwały na:
1) finansowanie przejściowego deficytu budżetu,
2) finansowanie zadań inwestycyjnych realizowanych z udziałem środków pochodzących z budżetu UE (pożyczki na wyprzedzające finansowanie),
3) spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów.    
§ 9
Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.
 § 10
 Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu na tablicy ogłoszeń.
 
 
 

Załączniki

Załączniki